Tapahtumat

Tilaisuudet Kristallisalilla, ellei toisin mainita.  Osoite on Asemakatu 16, 90100 Oulu. Tilaisuuksiin ilmoittautuminen ohjelmassa mainitun linkin kautta.  Ajanvaraukset päättyvät tapahtumaa edeltävänä iltana klo 18. Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan vain poikkeustapauksissa. Tällöin yhteys yhdistyksen sähköpostilla. Mikäli ilmoittautuminen onnistuu, saatte siitä vastauksen sähköpostiinne. Myös tilaisuuksien peruutukset tehdään yhdistyksen sähköpostiin oulunhenkinenkehitys@gmail.com

Jokaisessa tapahtumassa kerrotaan tarkasti, miten maksukäytäntö tapahtuu.

Jos pyydetään maksamaan tapahtuma etukäteen yhdistyksen tilille FI2940550010085898  tulee maksun näkyä tilillä ennen tilaisuuden alkua. Yhdistyksessä on otettu käyttöön tilille maksettaessa viitenumerot, jotka ovat: jäsenmaksut (1012), yleisömeediotilaisuudet (1025), yksityisistunnot (1038), workshopit ( 1041) ja muut maksut (1054). Muista aina käyttää maksaessasi yhdistyksen tilille ko. viitenumeroita. Maksuja ei enää varmisteta teiltä erikseen, vaan jos unohduksia tulee, voi olla että paikka on annettu toiselle, jos ette ole maksukäytännöstä erikseen sopineet yhdistyksen kanssa. Eli vastuu tapahtumien maksusta on teillä.  HUOM! Maksu palautetaan vain, jos yhdistys peruu tapahtuman tai osallistujalla on esittää lääkärintodistus poissaoloonsa liittyen.

Jos pyydetään maksamaan tapahtuma paikan päällä, maksuvälineeksi käyvät sekä pankkikortti että käteinen

Yhdistyksen jäsenillä on lähes kaikkiin tilaisuuksiin edullisempi hinta. Ajanvarausjärjestelmässä ilmoitamme normaalihinnan, mutta jäsenet maksavat vain itse ilmoituksessa mainitun alemman jäsenhinnan.

Muutokset mahdollisia! Tarkista viimeisin ohjelma Facebookista tai näiltä kotisivuilta.

Ohjeita meediotilaisuuteen osallistumisesta löydät tästä linkistä .

Tulethan tilaisuuksiimme terveenä ja tuoksutta!

TOUKOKUU

Pe 10.5. klo 16–20 Regressioterapia, yksilöhoidot, regressioterapeutti, erikoissairaanhoitaja ja THM Riitta Pitkänen.  Hinta 55 €, ajanvaraus 1,5 tuntia, josta varsinainen hoito kestää noin tunnin. (ILMOITTAUDU) Maksu etukäteen yhdistyksen tilille FI 2940550010085898. VIITENUMERO 1038.

Regressioterapia on mielesi avulla tehtävä matka ajassa taaksepäin. Siinä asiakas ottaa vastaan alitajunnan kautta välittyvää tietoa omasta menneestä elämästään. Terapeutti ohjaa ensin kehollisen syvärentoutuksen sekä opastaa asiakasta eteenpäin matkan aikana. Menneiden elämien tiedot voivat palvella meitä nykyajassa, auttavat ymmärtämään nykyelämän haasteita, varsinkin jos ongelman syy ei ole selvinnyt tämän elämän asioista. Joskus nykyiset keholliset tuntemukset voivat juontaa juurensa menneiden elämien voimakkaista tunnekokemuksista ja jos ne ovat aikanaan jääneet selvittämättä, saattavat seurata vielä tämän elämän puolelle. Menneistä elämistä saatamme myös tunnistaa tämän elämän ihmisiä, joiden kanssa käymiseen tarvitsisimme selvennystä tämän elämän kautta. Tätä terapiamuotoa voidaan käyttää erilaisten tunnelukkojen, selittämättömien fyysisten kiputilojen hoitoon ja esimerkiksi itsetuntemuksen lisäämiseen.

Regressioterapia onnistuu parhaiten, kun asiakas on rauhallisessa elämäntilanteessa ja suhteellisen levollisessa mielentilassa. Mikäli elämässä on menossa voimakas kriisi tai väsymystila, kannattaa regressioterapia siirtää parempaan ajankohtaan. Mieli ei väsyneenä jaksa hakea vastauksia. Tähän meditaatioon ei voi tulla, mikäli käyttää rauhoittavia tai muita psyykelääkkeitä tai on päihteiden käyttäjä.

Hoidon aikana asiakas makaa hoitopöydällä peiteltynä lämpimästi koko hoidon ajaksi.

Ma 13.5. klo 18-20 Psyykkisiä ja mediaalisia harjoituksia zoomin kautta edistyneille Tuula Jukola-Nuortevan ohjauksessa. Harjoitukset sopivat sinulle, joka olet käynyt Henkisen tietouden kurssin ja mahdollisesti Mediaalisen peruskurssin ja tehnyt mediaalisia harjoituksia jo jonkin aikaa. (ILMOITTAUDU)

Ryhmään otetaan 10-12 henkilöä. Harjoitusillan hinta on 22 € ja se tulee maksaa ennen tilaisuutta Oulun Henkisen Kehityksen tilille. FI 2940550010085898. VIITENUMERO 1041.

Ti 14.5. klo 18-20 Psyykkisiä ja mediaalisia harjoituksia zoomin kautta aloittelijoille Tuula Jukola-Nuortevan ohjauksessa. Harjoitukset sopivat sinulle, joka olet suorittanut Henkisen tietouden kurssin tai olet hankkinut muuten sitä vastaavat tiedot, ja sinulla on hieman kokemusta työskentelystä henkimaailman kanssa. (ILMOITTAUDU)

Ryhmään otetaan 10-12 henkilöä. Harjoitusillan hinta on 22 € ja se tulee maksaa ennen tilaisuutta Oulun Henkisen Kehityksen tilille FI 2940550010085898. VIITENUMERO 1041.

Ke 15.5. klo 12, 13  ja 14. Yksityisistunnot, meedio Kaisu Jokisalo 30min/40 €, Istunnot etänä puhelimitse. Maksu etukäteen yhdistyksen tilille FI2940550010085898. VIITENUMERO 1038.(ILMOITTAUDU). Kaisu on piirtävä meedio ja hänen välittämänsä kuvat henkimaailmaan siirtyneistä saat ennen varsinaista istuntoa valintasi mukaan joko sähköpostiin tai puhelimitse juuri ennen istuntoa. Piirtämisessä käytetään kuivapastelliliituja ja pastellikyniä henkimaailman ohjauksessa ja ajan sallimissa rajoissa. Sinun tulee siis ilmoittaa ajanvarauksen yhteydessä millä tavalla (whatsapp, tekstiviesti, sähköposti) haluat kuvan. Lähetämme sinulle noin vuorokautta ennen varaamaasi aikaa ja kun maksusuoritus näkyy tilillämme meedion puhelinnumeron, johon sinut tulee soittaa kuvan saatuasi ja sovittuna ajanvarausaikanasi. Istunnoista saatavat tulot käytetään lyhentämättömänä Kristallisalin ylläpitoon.

To 16.5. klo 13-16 Yksityisistuntoja, meedio Sirpa Raitimo 30min/35€. Maksu etukäteen yhdistyksen tilille FI 2940550010085898. VIITE 1038 (ILMOITTAUDU).

La 18.5. klo 10 - 18 HENKISEN TIETOUDEN KURSSI. Vastuuohjaajat: Outi Hjelmeroos ja Kaisu Jokisalo. Kurssipaikka: Oulun Henkinen Kehitys ry,  Asemakatu 16, Oulu. Muut päivät. : Su 19.5. , La 25.5. ja Su 26.5. klo 10–18

Kaikille avoimella Henkisen tietouden kurssilla tutustutaan spiritualismin keskeisiin käsitteisiin. Käsiteltäviä asioita ovat mm. spiritualismin perusteet ja historia, henkisyys arjessa, meditaatio, chakrat ja energiakehot, ihmisen henkinen ja fyysinen taso, itsetuntemus ja sen vahvistaminen, henkiparannus, psyykkinen ja mediaalinen työskentely sekä piirityöskentely. Säännöllinen läsnäolo on oleellista. Kurssi toteutuu, mikäli osallistujia on riittävä määrä.

Henkisen tietouden kurssin suorittaminen tarjoaa jäsenille mahdollisuuden hakeutua mediaalisille perus- ja jatkokursseille sekä henkiparannuskursseille.

Ilmoittautuminen 1.5. 2024 mennessä. Ilmoittautuminen sähköpostitse oulunhenkinenkehitys@gmail.com tai ajanvaruksen kautta  (ILMOITTAUDU) .

Kurssimaksu on 180/200€. Maksuun sisältyy kurssilla tarvittava materiaali ja kahvi/tee. Ota oma välipala mukaan. Kurssista annetaan osallistumistodistus. Maksutiedot: Oulun Henkinen Kehitys ry. FI2940550010085898. VIITENUMERO 1054.

Su 19.5. klo 10 - 18 HENKISEN TIETOUDEN KURSSI 2/4. Vastuuohjaajat: Outi Hjelmeroos ja Kaisu Jokisalo. Kurssipaikka: Oulun Henkinen Kehitys ry,  Asemakatu 16, Oulu.

La 25.5. klo 10 - 18 HENKISEN TIETOUDEN KURSSI 3/4. Vastuuohjaajat: Outi Hjelmeroos ja Kaisu Jokisalo. Kurssipaikka: Oulun Henkinen Kehitys ry,  Asemakatu 16, Oulu.

Su 26.5. klo 10 - 18 HENKISEN TIETOUDEN KURSSI 4/4. Vastuuohjaajat: Outi Hjelmeroos ja Kaisu Jokisalo. Kurssipaikka: Oulun Henkinen Kehitys ry,  Asemakatu 16, Oulu.

Ma 27.5. klo 13-16 Yksityisistuntoja, meedio Sirpa Raitimo 30min/35€. Maksu etukäteen yhdistyksen tilille FI 2940550010085898. VIITE 1038 (ILMOITTAUDU).

Ke 29.5. klo 18-20 Avoin meditaatio- ja kehityspiiri, Heli. Tervetuloa kokeilemaan ja kehittämään henkisiä herkkyyksiäsi erilaisten harjoitteiden avulla.  (ILMOITTAUDU). Ovimaksu 5 €.

To 30.5. klo 18-19.30. Keskustelua henkisistä asioista, vapaaehtoinen maksu. Tervetuloa keskustelemaan kahvi tai teekupposen ääreen sinua kiinnostavista henkisistä asioista. Keskustelussa mukana Silja ja vaihtuva johtokunnan jäsen. (ILMOITTAUDU)

Pe 31.5. klo 18.30-20.00 Yleisömeediotilaisuus meedio Kaisu Jokisalo hinta 16€ jäsenet/18€ ei-jäsenet. (ILMOITTAUDU).

KESÄKUU

Su 2.6. klo 16-17 Ääniparannus, vapaaehtoinen maksu. Parannusenergiaa välitetään mm. ihmisäänen tai rummun avulla. Tule ennen tilaisuuden alkua. (ILMOITTAUDU)  Kesto 30-60 min

La 8.6. klo 13-18 Yksityisistuntoja, meedio Outi Hjelmeroos 30min/40€. Maksu etukäteen yhdistyksen tilille FI 2940550010085898.  VIITENUMERO 1038. (ILMOITTAUDU)

Su 9.6. klo 16-17 Henkiparannustilaisuus, hoito on avuksi, vaikka sinulla ei oli fyysisiä vaivoja, vapaaehtoinen maksu. (ILMOITTAUDU).  Saavu ennen tilaisuuden alkua.

Ke 12.6. klo 12, 13  ja 14. Yksityisistunnot, meedio Kaisu Jokisalo 30min/40 €, Istunnot etänä puhelimitse. Maksu etukäteen yhdistyksen tilille FI2940550010085898. VIITENUMERO 1038. (ILMOITTAUDU). Kaisu on piirtävä meedio ja hänen välittämänsä kuvat henkimaailmaan siirtyneistä saat ennen varsinaista istuntoa valintasi mukaan joko sähköpostiin tai puhelimitse juuri ennen istuntoa. Piirtämisessä käytetään kuivapastelliliituja ja pastellikyniä henkimaailman ohjauksessa ja ajan sallimissa rajoissa. Sinun tulee siis ilmoittaa ajanvarauksen yhteydessä millä tavalla (whatsapp, tekstiviesti, sähköposti) haluat kuvan. Lähetämme sinulle noin vuorokautta ennen varaamaasi aikaa ja kun maksusuoritus näkyy tilillämme meedion puhelinnumeron, johon sinut tulee soittaa kuvan saatuasi ja sovittuna ajanvarausaikanasi. Istunnoista saatavat tulot käytetään lyhentämättömänä Kristallisalin ylläpitoon.

Ke 12.6. klo 18-20 Avoin meditaatio- ja kehityspiiri, Heli. Tervetuloa kokeilemaan ja kehittämään henkisiä herkkyyksiäsi erilaisten harjoitteiden avulla.  (ILMOITTAUDU). Ovimaksu 5 €.

Pe 14.6. klo 18.30-20.00 Yleisömeediotilaisuus meedio Outi Hjelmeroos hinta 16€ jäsenet/18€ EI-JÄSENET. VIITENUMERO 1025.(ILMOITTAUDU).

SYYSKUU

7.-8.9. 2024 MEDIAALINEN PERUSKURSSI 1/5. Ohjaajina Satu Avelin ja Sari Leimola, ohjaajaharjoittelijana Outi Hjelmeroos.

La 21.9.2024 klo 10–16  HENKIPARANNUSKURSSI 1/3 Ohjaaja: Riitta Pitkänen

Ohjaajaharjoittelija: Minna Moilanen

Kurssipäivät:  La 21.9., Su 22.9 ja Su 29. 9. 2024 klo 10–16 yht. 18 tuntia.

Kurssilla tutustutaan henkiparannuksen historiaan, harjoitellaan henkiparannustapoja, tehdään parannusmeditaatioita. Kurssi toteutetaan uudistettavan kurssimateriaalin pohjalta.

Pääsyvaatimuksena kurssille on jonkin spiritualistisen seuran jäsenyys ja Henkisen tietouden kurssin suorittaminen. Säännöllinen läsnäolo on oleellista.

Henkiparannuskurssin suorittaminen tarjoaa mahdollisuuden hakeutua Henkiparannuksen syventävälle kurssille. Kurssista annetaan osallistumistodistus.

Osallistumismaksu on 100 €. Ilmoittautuminen 1.9.2024 mennessä (ILMOITTAUDU).  Maksu 1.9.2024 mennessä Oulun Henkinen Kehitys ry:n tilille FI 2940550010085898. VIITENUMERO 1054.

Maksuun sisältyy kurssilaisille oma materiaali ja kahvi/tee.

Su 22.9.2024 klo 10–16  HENKIPARANNUSKURSSI 2/3

Su 29.9.2024 klo 10–16  HENKIPARANNUSKURSSI 3/3

LOKAKUU

26.-27.10.2024 MEDIAALINEN PERUSKURSSI 2/5. Ohjaajina Satu Avelin ja Sari Leimola, ohjaajaharjoittelijana Outi Hjelmeroos.

MARRASKUU

30.11-1.12.2024 MEDIAALINEN PERUSKURSSI 3/5. Ohjaajina Satu Avelin ja Sari Leimola, ohjaajaharjoittelijana Outi Hjelmeroos.

KATSO OHJELMASSA OLEVAT KURSSIT  TÄSTÄ  LINKISTÄ