Kurssit

TULOSSA  2024

Spiritualistisen filosofian perusteet

Sunnuntai 5.5. 2024 klo 13 - 15 Riitta Pitkänen ja Outi Hjelmeroos, hinta 8 € jäsenet, 10 € ei-jäsenet (ILMOITTAUDU)

Spiritualistinen filosofia kiteytyy Emma Haringe Brittenin vuonna 1871 kanavoimiin periaatteisiin. Nämä seitsemän periaatetta muodostavat spiritualistisen elämänkatsomuksen perusteet.

Tule kuulemaan näistä periaatteista enemmän ja keskustelemaan kanssamme aiheesta. Kahvitarjoilu.

HENKISEN TIETOUDEN KURSSI / Aloitus La 18.5. klo 10 - 18

Kurssipaikka: Oulun Henkinen Kehitys ry ,

Asemakatu 16, Oulu

La 18.5. klo 10–18

Su 19.5. klo 10–18

La 25.5. klo 10–18

Su 26.5. klo 10–18

Vastuuohjaajat: Outi Hjelmeroos ja Kaisu Jokisalo

Kaikille avoimella Henkisen tietouden kurssilla tutustutaan spiritualismin keskeisiin käsitteisiin. Käsiteltäviä asioita ovat mm. spiritualismin perusteet ja historia, henkisyys arjessa, meditaatio, chakrat ja energiakehot, ihmisen henkinen ja fyysinen taso, itsetuntemus ja sen vahvistaminen, henkiparannus, psyykkinen ja mediaalinen työskentely sekä piirityöskentely. Säännöllinen läsnäolo on oleellista. Kurssi toteutuu, mikäli osallistujia on riittävä määrä.

Henkisen tietouden kurssin suorittaminen tarjoaa jäsenille mahdollisuuden hakeutua mediaalisille perus- ja jatkokursseille sekä henkiparannuskursseille.

Ilmoittautuminen 1.5. 2024 mennessä.

Ilmoittautuminen sähköpostitse oulunhenkinenkehitys@gmail.com tai ajanvaruksen kautta  (ILMOITTAUDU) .

Kurssimaksu on 180/200€. Maksuun sisältyy kurssilla tarvittava materiaali ja kahvi/tee. Ota oma välipala mukaan. Kurssista annetaan osallistumistodistus.

Maksutiedot: Oulun Henkinen Kehitys ry. FI2940550010085898.

HENKIPARANNUSKURSSI alkaa La 21.9.2024 klo 10–16 Oulussa

Kurssipäivät:

La 21.9.2024 klo 10–16

Su 22.9.2024 klo 10–16

Su 29.9.2024 klo 10–16  yht. 18 tuntia.

Ohjaaja: Riitta Pitkänen

Ohjaajaharjoittelija: Minna Moilanen

Kurssilla tutustutaan henkiparannuksen historiaan, harjoitellaan henkiparannustapoja, tehdään parannusmeditaatioita. Kurssi toteutetaan uudistettavan kurssimateriaalin pohjalta.

Pääsyvaatimuksena kurssille on jonkin spiritualistisen seuran jäsenyys ja Henkisen tietouden kurssin suorittaminen. Säännöllinen läsnäolo on oleellista.

Henkiparannuskurssin suorittaminen tarjoaa mahdollisuuden hakeutua Henkiparannuksen syventävälle kurssille. Kurssista annetaan osallistumistodistus.

Osallistumismaksu on 100 €. Ilmoittautuminen 1.9.2024 mennessä (ILMOITTAUDU).  Maksu 1.9.2024 mennessä Oulun Henkinen Kehitys ry:n tilille FI 2940550010085898.

Maksuun sisältyy kurssilaisille oma materiaali ja kahvi/tee.

Tervetuloa kurssille!

MEDIAALINEN PERUSKURSSI ALKAA SYKSYLLÄ 2024

Järjestäjä Oulun Henkinen Kehitys ry, Asemakatu 16, Oulu

Ohjaajina kurssilla toimivat Satu Avélin ja Sari Liemola, ohjaajaharjoittelijana Outi Hjelmeroos.

Kurssipäivät: 7.-8.9., 26.-27.10., 30.11.-1.12.,18.-19.1.2025 JA 22.-23.2.2025. Kurssin kokonaiskesto on 80 h.

Kurssin tavoitteena on itsetuntemuksen lisääminen, mediaalisuuden tunnistaminen ja kehittäminen, omiin henkisiin lahjoihin tutustuminen ja niiden kehittäminen ryhmässä. Lisätavoitteena on oman erityisalueen löytäminen.

Kurssiin kuuluu yksilö-, pari- ja ryhmätyöskentelyä sekä kotitehtäviä. Kurssista annetaan osallistumistodistus. Voit hakea kurssille, jos olet jonkin spiritualistisen seuran jäsen, suorittanut Henkisen tietouden kurssin sekä mahdollisuuksien mukaan ollut kehityspiirissä mukana. Kurssi toteutuu, mikäli hakuehdot täyttäviä hakijoita on riittävästi (12-16 henkilöä).

Osallistumismaksu on 90 €/päivä, joka maksetaan ennen kurssipäivää. Maksuun sisältyy ohjaus, kurssimateriaali sekä kahvi/tee. Otathan maksukuitin mukaan. Kurssipäivä maksetaan, vaikka olisit estynyt osallistumasta johonkin kurssipäivään.

Palauta hakemus 7.8.2024 mennessä joko sähköpostitse oulunhenkinenkehitys@gmail.com tai kirjeitse osoitteeseen Oulun Henkinen Kehitys ry, Asemakatu 16, 90100 OULU. Merkitse kuoreen ja sähköpostiviestiin aiheeksi 'hakemus MPK Oulu'. Ohjaajat suorittavat osallistujavalinnan. Saat kirjallisen vahvistuksen osallistumisestasi sähköpostiin.

Hakulomake avautuu alla olevasta linkistä, tai voit pyytää sen kurssivastaavalta sähköpostiosoitteesta oulunhenkinenkehitys@gmail.com.

HAKEMUS

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________